Utrechts reclamebureau Han Snel lanceert klantpitch
Het Utrechtse reclamebureau Han Snel heeft iets nieuws bedacht: de klantpitch. Het bureau zoekt zo zijn klanten, in plaats van andersom. Na een even discrete als uitgebreide verkenningsfase heeft Han Snel de shortlist vastgesteld. Alle geselecteerden worden vertrouwelijk voor de pitch uitgenodigd. Het gaat om adverteerders die alles in zich hebben om Han Snel als geen ander te briefen. Hun manier van denken en doen sluit naadloos aan op die van Han Snel. De pitchopdracht luidt: maak de ideale briefing, het gedroomde vertrekpunt voor een gedragsveranderend communicatieconcept. De inzet mag duidelijk zijn: de beste briefing wint Han Snel, voor de verandering. Natuurlijk betreft de Han Snel Pitch een betaalde pitch. Alle pitchdeelnemers krijgen een meer dan reële vergoeding voor het door hen verrichte werk. (Bron: www.communicatienieuws.nl)
Archief > 2012 > april
- 24-04-2012 24-04-2012 00:00 - Creatief Recycle Centrum lanceert website
- 24-04-2012 24-04-2012 00:00 - KvK geeft tips om 'binnen te lopen' tijdens Vrijmarkt
- 24-04-2012 24-04-2012 00:00 - Gemeente Woerden werkt volledig digitaal
- 24-04-2012 24-04-2012 00:00 - Lieke Montagne nieuw bestuurslid UCK
- 11-04-2012 11-04-2012 00:00 - Bomvol programma voor 2012
- 11-04-2012 11-04-2012 00:00 - Utrechts reclamebureau Han Snel lanceert klantpitch
- 04-04-2012 04-04-2012 00:00 - Promotiefilmpje Utrecht2018 zorgt voor rel
- 04-04-2012 04-04-2012 00:00 - Werkzoekende communicatieman start posteractie