Bomvol programma voor 2012

11-04-2012

De nieuwjaarsborrel, twee bijeenkomsten bij RTV Utrecht, twee mediatrainingen, de lightningtalkbijeenkomst.... we kunnen nu al terugkijken op een aantal bijzondere bijeenkomsten in 2012! En er zit al heel wat in de pijplijn voor de komende maanden. Hieronder alvast een overzichtje van wat er komen gaat, waar mogelijk met een concrete datum. Het is nog niet mogelijk om je al daadwerkelijk aan te melden, maar je kunt natuurlijk wel alvast je agenda reserveren! We zijn ons er als bestuur en programmacommissie van bewust dat dit geen garanties biedt dat je de bijeenkomst ook daadwerkelijk kunt bijwonen. Zodra de inschrijving voor een bijeenkomst start, ontvang je als UCK-lid de uitnodiging in je mailbox, dus houd deze goed in de gaten! Daarnaast proberen we natuurlijk zoveel mogelijk bijeenkomsten aan te bieden met regelmatig ook een bijeenkomst waar veel mensen aan kunnen deelnemen.

  • 16 mei: masterclass onderzoek & websites door Sanne Elling van de Universiteit Utrecht. Leer alles over dIe verschillende soorten onderzoek die je kunt uitvoeren om de gebruiksvriendelijkheid van jouw website te testen!
  • 6 juni: Bezoek RTL in Hilversum. RTL heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van tv-zender tot een breed mediabedrijf met veel activiteiten op het gebied van radio, tv, websites en nu ook sociale media. Hoe gaat het zich als mediaconcern verder ontwikkelen in de snel veranderende mediawereld? Ook een figuurlijk kijkje achter de schermen van RTL Nieuws maakt onderdeel uit van het programma.
  • 14 juni: HEMA kent een bijzondere klantbeleving met bijvoorbeeld specifieke producten en acties die kenmerkend zijn voor alleen HEMA. Telkens weer opnieuw slaagt HEMA erin met deze acties en producten te bouwen aan hun eigen merkbeleving en klantenbinding. Hoe doet HEMA dat? Hoofd communicatie Judy op het Veld geeft een kijkje in de keuken...
  • 19 juni: Bijeenkomst gericht op marketingcommunicatie en met name over de nieuwe positionering van het Utrechtse wereldmerk Douwe Egberts. Marketingmanager Brenda Smith vertelt ons alles over de nieuwe positionering die DE voor haar koffie en theemerken kiest nadat het bedrijf sinds kort los is gekoppeld van concern Sara Lee.
  • juni: workshop 'Getting things done' met UCK-lid Ivo d'Haens
  • 9 augustus: zomerborrel bij DownUnder aan het strand van Laagraven
  • 14 september: Nazomeren (middag- en avondprogramma). Dit jaar draait het om binden, boeien, laten bewegen en meedoen van consumenten of crowd in een tijd dat individualisme de boventoon voert.
  • najaar: bijeenkomst over trendwatching met o.a. Djenny Brugmans

Hopelijk zit er wat bij voor je! Mocht je zelf nog leuke ideeën hebben voor bijeenkomsten in het laatste kwartaal van 2012 of 2013 dan horen we dat uiteraard graag. Je kunt hiervoor terecht bij één van de leden van de programmacommissie.

« Terug

Lees overig nieuws

Sluiten