Nieuwe concessie voor exploitatie reclameborden in Utrecht
De exploitatie van reclameborden in de stad Utrecht is na een aanbestedingsprocedure door de gemeente voor de komende 15 jaar toegekend aan Clear Channel Nederland. De totale concessie omvat 479 abripanelen, 200 vrijstaande reclamevitrines (2m²) en 10 digitale portrait billboards (6,5m²). Een deel daarvan wordt nieuw geplaatst.
De digitale schermen worden geplaatst op A-locaties in het centrum van de stad, zoals de Neude, het Vredenburg, Amsterdamsestraatweg en het Janskerkhof. In het centrum van Utrecht worden twintig vrijstaande reclamevitrines (dubbelzijdig) en tien abripanelen voorzien een 75 inch LED-scherm met touchbediening. Deze ‘digitale kiosken’ tonen naast advertenties een digitale plattegrond, actuele reisinformatie en hotspots, evenementen en activiteiten in Utrecht.
Clear Channel Nederland exploiteert (digitale) abri’s, billboards en masten door heel Nederland. Voor het bedrijf is deconcessie een lucrtaieve deal. Niet alleen is de Domstad met ruim 344.000 inwoners de vierde gemeente van Nederland, de stad trekt daarnaast ook miljoenen bezoekers per jaar.
Archief > 2018 > oktober
- 19-10-2018 19-10-2018 10:52 - Nieuwe concessie voor exploitatie reclameborden in Utrecht
- 17-10-2018 17-10-2018 15:00 - Gemeente wil naam ‘De Uithof’ officieel veranderen in ‘Utrecht Science Park’
- 15-10-2018 15-10-2018 16:12 - Volg jij ons al op Instagram en LinkedIn?
- 15-10-2018 15-10-2018 10:17 - Nieuw bij UCK! In gesprek met Esther van der Lelie
- 01-10-2018 01-10-2018 16:01 - Hanneke de Korte directeur Marketing en Communicatie gemeente Utrecht