Utrecht Marketing in 2017 van start
Vanaf januari 2017 zullen nieuwe doelgroepen Utrecht weten te vinden. Dat is de doelstelling die het college van B&W mee heeft gegeven aan de nieuwe organisatie Utrecht Marketing. Deze organisatie gaat vanaf 1 januari werken aan de positionering en profilering van Utrecht. Daarmee geeft Utrecht Marketing vorm aan het ambitiedocument dat de Taskforce Utrecht Marketing heeft opgeleverd.
De taskforce bestaat uit vertegenwoordigers van het Utrecht Science Park, Toerisme Utrecht, Stichting Cultuurpromotie Utrecht, Klépierre/Hoog Catharijne, Stichting Utrechts Museumkwartier, Theater Utrecht en Rabobank Utrecht. Marketing Utrecht neemt het stokje over van de organisaties Toerisme Utrecht (TU) en Stichting Cultuurpromotie Utrecht (SCU).
Archief > 2016 > september
- 30-09-2016 30-09-2016 15:52 - Utrecht Marketing in 2017 van start
- 30-09-2016 30-09-2016 15:40 - UU wint Gouden Reiger met Healthy Urban Living
- 26-09-2016 26-09-2016 22:20 - Utrecht loopt voorop met nieuwe privacy-verordening
- 22-09-2016 22-09-2016 16:58 - Video + foto-impressie UCK Nazomeren 2016 'Gluren bij de buren'
- 22-09-2016 22-09-2016 11:44 - Alumni-event opleiding Communicatie Hogeschool Utrecht 6 oktober
- 19-09-2016 19-09-2016 12:19 - Hogeschool Utrecht laat vloggers bèta-studenten werven
- 18-09-2016 18-09-2016 10:30 - Utrecht Business Magazine: 'UCK hoog gewaardeerd netwerk'
- 14-09-2016 14-09-2016 20:31 - Lightning Talks goes 20 x 20: Sprekers gezocht
- 09-09-2016 09-09-2016 09:29 - Reint Jan Renes en Sander Hermsen introduceren 'Draaiboek Gedragsverandering'
- 02-09-2016 02-09-2016 17:50 - Commotie over uitstraling advertentie Nyenrode