NL30: Nieuw Utrechts stads- en uitgaansmagazine

17-02-2006

Per 1 maart a.s. verschijnt het gratis stads- en uitgaansmagazine NL ook in Utrecht: NL30. Er was al een Amsterdamse en een Rotterdamse editie.

NL30 wordt een lifestylemagazine dat jonge volwassenen wekelijks op de hoogte brengt van film, uitgaan, entertainment en cultuur.

In Nederland voorziet NL in de behoefte aan lifestyle- en uitgaansinformatie over de stad, aldus uitgever PCM Adlines. De NL Magazines brengen wekelijks interviews en reportages vanuit de cultuur- en uitgaanswereld, gecombineerd met een complete en actuele uitgaansagenda. Het blad richt zich op jonge, hoger opgeleide, koopkrachtige trendsettende stadsbewoners die geïnteresseerd zijn in uitgaan. De oplage van de Utrechtse editie wordt 50.000, het bereik 70.000. De NL Magazines worden verspreid via 2700 displays bij onder andere Albert Heijn, McDonalds, Bruna, fitnesscentra, horecagelegenheden, tabakszaken, bakkerijen, reiswinkels, universiteiten, enz. www.pcmadlines.nl

www.uwverslaggever.nl

« Terug

Lees overig nieuws

Sluiten