CONTROVERSIEEL THEMA VOOR HAAGSE COMMUNICATIEDAG 2012
Making money. Dat is het thema voor de Haagse Communicatie Dag, op donderdag 12 april in Het Magazijn aan het Esperantoplein. Een thema dat vrienden en vijanden heeft. Nu al discussie oproept. Dit plus een spreker als Jan Driessen (directeur Communicatie AEGON) en de diverse powersessies onder leiding van onder anderen Rob Oudkerk beloven flink wat verbaal vuurwerk.
‘Het thema voor dit jaar is bewust prikkelend gekozen’, zegt Jeroen Cieremans, voorzitter van de Haagse Communicatie Kring (HCK). De HCK is een van de drijvende krachten achter deze dag. Jeroen Cieremans: ‘In deze tijden is geld verdienen lastiger. Soms bijna verdacht. Kijk naar de banken-discussie. En toch, er moet brood op de plank komen. Dat doe je niet door je te focussen op geld verdienen, zoals het thema suggereert. Het begint met waarde leveren. Kwaliteit bieden. Daarin net wat creatiever zijn dan een ander. Anders denken, hoe dat moet of kan, daar gaat de Haagse Communicatie Dag 2012 over.’
Powerspeech en powersessies
Keynotespeaker is Jan Driessen, directeur Communicatie AEGON. Hij stelt dat reclamebureaus en adverteerders een totaal andere relatie met elkaar krijgen. Bureaus moeten ‘om’ willen ze overlevingskansen hebben. Vervolgens kunnen de bezoekers deelnemen aan powersessies op basis van vier thema’s (Making money by Managing the crowd, Making money by Change, Making money by New Markets, Making Money by Joined Forces).
De sessies worden geleid door specialisten als Bob Postma (de man achter ‘Maak de Smaak’ van Lays), Joop Veen (directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie), Haagse Hogeschool-lector Rob Oudkerk en Michael Willems (media & communicatie manager Pepsico). Op www.hcd2012.nl is het laatste nieuws en een inschrijfbutton te vinden.
De reguliere entreeprijs bedraagt € 95,- per persoon. Voor leden van de Utrechtse Communicatieking geldt het gereduceerde tarief van € 75,-.
Wie vóór 1 april inschrijft, profiteert ook nog eens van 10% korting.
Informatie:
Organisatiebureau HCD2012
T.a.v. Lia Westenberg
E info@hcd2012.nl of info@haagsecommunicatiedag.nl
I www.hcd2012.nl of www.haagsecommunicatiedag.nl
Archief > 2012 > maart
- 29-03-2012 29-03-2012 00:00 - Graffiti op treinen is kunst
- 28-03-2012 28-03-2012 00:00 - Lightingtalks: bijzonder en boeiend
- 28-03-2012 28-03-2012 00:00 - Animatiefestival in Utrecht
- 27-03-2012 27-03-2012 00:00 - CONTROVERSIEEL THEMA VOOR HAAGSE COMMUNICATIEDAG 2012
- 20-03-2012 20-03-2012 00:00 - Training Communiceren met jongeren
- 13-03-2012 13-03-2012 00:00 - Give aways net zo effectief als tv en print
- 13-03-2012 13-03-2012 00:00 - Bijeenkomst Topsector Creatieve Industrie
- 09-03-2012 09-03-2012 00:00 - Nieuwe site met nieuwe huisstijl UCK live
- 08-03-2012 08-03-2012 00:00 - Utrecht meest aantrekkelijke zakenbestemming