Fotoverslag vernieuwende crossmedia bij NPO
Ons medialandschap verandert in rap tempo. Ook de publieke omroep wordt gedwongen te innoveren. En dat doen ze volop. De NPO (Nederlandse Publieke Omroep) introduceert doorlopend invaties. Ook binnen het lopende tv-seizoen 2014-2015 starten nieuwe crossmedia projecten. Op dinsdagavond 2 december 2014 namen wij een kijkje in de nieuwe NPO-keuken en maakten we kennis met nieuwe methoden om doelgroepen te bereiken, hen te boeien en blijvend te binden.
Egon Verharen (manager Research & Development NPO) trapte de UCK-avond in het Hilversumse Gooiland af. Daarna presenteerden de specialisten Lara Ankersmit (NOS nieuws), Jacob de Vries (Avrotros) en Kris Sloot (3FM) hun crossmediale innovaties.
Geniet hier na van een mooi foto-impressie, gemaakt door UCK-lid Inge Pont.
Archief > 2014 > december
- 22-12-2014 22-12-2014 00:00 - Vrouwen in Marketing & Communicatie VMC stopt
- 19-12-2014 19-12-2014 00:00 - Dutch Game Garden naar Beatrixgebouw Jaarbeurs
- 18-12-2014 18-12-2014 00:00 - Langzamer eten via speciale vork
- 16-12-2014 16-12-2014 00:00 - Weer nieuw gratis magazine voor Utrecht
- 16-12-2014 16-12-2014 00:00 - Onder het motto: ‘Goed luisteren naar de wensen van mijn klanten en deze dan de juiste Vorm en Gestalt geven.’ – Michael Buchenauer
- 13-12-2014 13-12-2014 00:00 - Videoverslag vernieuwende crossmedia bij NPO
- 05-12-2014 05-12-2014 00:00 - Fotoverslag vernieuwende crossmedia bij NPO