Kanis & Gunnink scoort met ‘doe-maar-gewoon-campagne'
De print- en tv-campagne van het Douwe Egberts-submerk Kanis & Gunnink werpt zijn vruchten af. Na de introductie van K&G koffiepads in januari verkocht de Utrechtse koffiebrander meer dan 25 miljoen koffiepads van dit merk.
Ook een landelijke refund-actie in maart scoorde boven verwachting met meer dan 80.000 inzendingen. Douwe Egberts mikt met het merk Kanis & Gunnink naar eigen zeggen op de echte koffieliefhebber, die gemiddeld 35% meer uitgeeft aan koffie dan de doorsnee koffiekoper. Het merk staat voor betaalbare kwaliteitskoffie zonder franje. Met deze vriendelijke value-for-money propositie neemt Kanis & Gunnink een sterke positie in de koffiemarkt in.
Archief > 2004 > juni
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Uit de bestuurskamer
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - In / uit
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Tips & Trucs
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Checklists voor goede websites
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Bedrijfsuitjes nieuwe stijl: koeien schilderen in de wei
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Praktische handleiding webcommunicatie
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Kanis & Gunnink scoort met ‘doe-maar-gewoon-campagne'
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Webnominatie voor Spoorwegmuseum
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Kosteloze workshops Schrijven voor internet bij Syntens
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - U-erbij: Benny Naber (36), industrieel ontwerper
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Afscheid van Noud, welkom voor Viola
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Museum Catharijneconvent verbouwt, ook communicatief
- 23-06-2004 23-06-2004 00:00 - Virtueel de Mount Everest beklimmen