Activiteiten

Agenda

  1. Op 26-09-2017 in :

    Met de UCK naar de film (NFF): 'Get connected'

    Op dinsdag 26 september zijn we te gast bij het Nederlands Film Festival, in het festivalpaviljoen op de Neude in Utrecht.

    Samen bekijken we wat de kracht is van film en animatie, als jij in  je communicatie en marketing je doelgroep aan je wilt binden.

    (Foto: NFF/ Desirée Schippers)

  2. Op 08-09-2017 in :

    UCK Nazomeren 2017: Echt waar..?

    Op vrijdag 8 september om 14.30 uur opent het Muntgebouw in Utrecht zijn deuren voor Nazomeren 2017. Samen gaan we op zoek naar de waarheid. Maar: wat is de waarheid eigenlijk..?

  3. Op 28-07-2017 in :

    Zomerborrel - Metaal Kathedraal- 28 juli 2017

    Ben jij hartje zomer nog in de regio? Wij ook! Speciaal voor jou organiseren we op vrijdag 28 juli een 'thuisblijvers-uck-zomerborrel'.

  4. Op 08-06-2017 in :

    Themabijeenkomst 'Hoe communiceer je over een taboedoorbrekend onderwerp?'

    Sinds 2007 stijgt in Nederland het aantal suïcides. Zelfmoord wordt omgeven door taboes, mythes en misverstanden. Hoe kun je deze met communicatie doorbreken? Anke Wammes en Jan Mokkestorm van 113 Zelfmoordpreventie vertellen over de relatie tussen communicatie, media en suïcide.

  5. Op 18-05-2017:

    Op het station is meer te halen dan de trein!

    Diverse grote stations zijn recent stevig verbouwd en tijdens het bouwproces was er veel aandacht voor klantbeleving en communicatie. NS Stations neemt ons mee in de customer journey van reizigers en de invloed van communicatie op positieve beleving.Hoe kun je de stations framen als een plek waar meer te halen is dan de trein?

  6. Op 19-04-2017:

    Branded content, verkapte reclame of niet?

    Nannie Gieles van bureau brandwebbing en Jet Labrie van financieel-juridisch dienstverlener DAS nemen ons mee in de contentstrategie van de campagne ‘Recht uit de Praktijk’. Eind 2016 won deze campagne goud bij de Grand Prix Content Marketing 2016. Wil jij ook meer doen met branded content? Meld je nu aan!

  7. Op 30-03-2017 in :

    Workshop LEGO Serious Play

    LEGO Serious Play is een methode om antwoorden te vinden voor complexe vraagstukken. Voorwaarde: 100% participatie van de deelnemers. Benieuwd hoe je een communicatiestrategie ontwikkelt met behulp van LEGO? Kom 30 maart naar de LEGO-proeverij. 

  8. Op 09-03-2017:

    Voorbij Verbale Communicatie

    Reint Jan Renes en Sander Hermsen van het Lectoraat Crossmediale communicatie in het Publieke Domein van Hogeschool Utrecht nemen ons mee ‘Voorbij de verbale communicatie’. Met ook een klein uitstapje naar politieke communicatie. Wil jij ook meer weten over de laatste inzichten over communicatie en gedrag?

Sluiten