Korting voor UCK-leden bij Mediapark Jaarcongres 2016

MPJC visual.jpgdonderdag 02 juni 2016

Omdat de Utrechtse Communicatiekring mediapartner is van het Mediapark Jaarcongres (MPJC) in Hilversum, kunnen UCK-leden met korting inschrijven als deelnemer. Je betaalt dan €195,- ipv €249,-.

Op donderdag 23 juni staat het Mediapark Jaarcongres in het teken van innovatie en inspiratie rondom het thema ‘The Video Age’ – met onder andere bijdragen van Pim Schmitz (Talpa), Jildou van der Bijl (Linda Magazine) en Sanne Cousijn (producer van de Meisjes van Thijs). Video is overal om ons heen – op ieder device, op elk tijdstip, op elke plek. Er wordt meer videocontent gemaakt dan ooit en we krijgen steeds meer video’s aangeraden via slimme algoritmes.

Video is daarnaast al lang niet meer alleen voorbehouden aan mediabedrijven, steeds meer merken communiceren via video met hun klanten, op een persoonlijke manier. Maar ondanks dat de consumptie en productie alsmaar toeneemt, neemt het bereik en de winstgevendheid van (traditionele) mediabedrijven steeds verder af. Hoewel? Er zijn ook markten die explosief groeien zoals in China en in Saoedi Arabië, waar TV formats gretig worden afgenomen en giga bereikcijfers worden gerealiseerd. Wat betekent dit? In elk geval dat video een onstuitbare opmars maakt! 

Tijdens MPJC word je in één dag bijgepraat over de belangrijkste ontwikkelingen! Met bijdragen van onder andere:
• Pim Schmitz, CEO Talpa
• Jildou van der Bijl, hoofdredacteur Linda Magazine
• Sanne Cousijn, Producer Blackframe, bekend van o.a. de Meisjes van Thijs
• Jan de Jong, Directeur NOS
• Henk Hagoort, voorzitter NPO
• Bert Habets, CEO RTL Nederland

De complete line up is te vinden op de website van MPJC. Meld je ook aan als UCK-lid en profiteer van de korting! Gebruik bij je aanmelding de kortingscode: X422A 5A82 A90A 26AB   Schrijf je hier in

« Terug

Sluiten