Korting voor UCK-leden bij Mediapark Jaarcongres 2016
Op donderdag 23 juni staat het Mediapark Jaarcongres in het teken van innovatie en inspiratie rondom het thema ‘The Video Age’ – met onder andere bijdragen van Pim Schmitz (Talpa), Jildou van der Bijl (Linda Magazine) en Sanne Cousijn (producer van de Meisjes van Thijs). Video is overal om ons heen – op ieder device, op elk tijdstip, op elke plek. Er wordt meer videocontent gemaakt dan ooit en we krijgen steeds meer video’s aangeraden via slimme algoritmes.
Video is daarnaast al lang niet meer alleen voorbehouden aan mediabedrijven, steeds meer merken communiceren via video met hun klanten, op een persoonlijke manier. Maar ondanks dat de consumptie en productie alsmaar toeneemt, neemt het bereik en de winstgevendheid van (traditionele) mediabedrijven steeds verder af. Hoewel? Er zijn ook markten die explosief groeien zoals in China en in Saoedi Arabië, waar TV formats gretig worden afgenomen en giga bereikcijfers worden gerealiseerd. Wat betekent dit? In elk geval dat video een onstuitbare opmars maakt!