Werkt uw merk? En over drie jaar?
Het stralend houden van een merk is een pittige opdracht. Want markten veranderen, klanten veranderen en uw organisatie verandert ook. Hoe zorgt u ervoor dat uw merk – zowel binnen als buiten de organisatie – mensen blijft raken?
Het seminar 'Werk aan uw Merk' biedt u de unieke gelegenheid uw merk kritisch tegen het licht te houden. Op donderdag 24 februari zorgen Maatschap voor Communicatie en Eden Design & Communication voor prikkelende discussies over merkbeleving, aanpassing van de merkexpressie en het belang van een merk. Joost Ravoo, directeur Corporate Communication van NS en Communicatiemanager van het Jaar 2004, en Tom van Laarhoven, communicatiestrateeg bij de Rabobank, vertellen over hun strategieën. Hun én uw inzichten worden onderwerp van een Lagerhuisdebat met een verrassende insteek.
Kosten: € 195,- p.p.- Unieke UCK-ledenkorting van tien procent! Vermeld bij uw aanmelding uw UCK-lidmaatschap om hiervan te profiteren. Meer informatie: Eden Design & Communication, Willem Woudenberg, (020) 712 30 00 of Maatschap voor Communicatie, Raymond Reesink, (030) 271 04 27