NL30: Nieuw Utrechts stads- en uitgaansmagazine
Per 1 maart a.s. verschijnt het gratis stads- en uitgaansmagazine NL ook in Utrecht: NL30. Er was al een Amsterdamse en een Rotterdamse editie.
NL30 wordt een lifestylemagazine dat jonge volwassenen wekelijks op de hoogte brengt van film, uitgaan, entertainment en cultuur.
In Nederland voorziet NL in de behoefte aan lifestyle- en uitgaansinformatie over de stad, aldus uitgever PCM Adlines. De NL Magazines brengen wekelijks interviews en reportages vanuit de cultuur- en uitgaanswereld, gecombineerd met een complete en actuele uitgaansagenda. Het blad richt zich op jonge, hoger opgeleide, koopkrachtige trendsettende stadsbewoners die geïnteresseerd zijn in uitgaan. De oplage van de Utrechtse editie wordt 50.000, het bereik 70.000. De NL Magazines worden verspreid via 2700 displays bij onder andere Albert Heijn, McDonalds, Bruna, fitnesscentra, horecagelegenheden, tabakszaken, bakkerijen, reiswinkels, universiteiten, enz. www.pcmadlines.nl
Archief > 2006 > februari
- 28-02-2006 28-02-2006 00:00 - Award voor wervingssite UMC Utrecht
- 17-02-2006 17-02-2006 00:00 - NL30: Nieuw Utrechts stads- en uitgaansmagazine
- 16-02-2006 16-02-2006 00:00 - Nijntje krijgt een thuis
- 15-02-2006 15-02-2006 00:00 - Nieuw informatiecentrum gemeente Utrecht geopend
- 14-02-2006 14-02-2006 00:00 - Utrechtse jongeren voorop in 'sneakertaal'
- 13-02-2006 13-02-2006 00:00 - Witte' Boekje alternatief voor het 'Groene'
- 10-02-2006 10-02-2006 00:00 - Provinciale website stimuleert maatschappelijke inzet
- 07-02-2006 07-02-2006 00:00 - UCK-lid Maarten Staal overleden
- 03-02-2006 03-02-2006 00:00 - Lokale partijen weinig onderscheidend in hun taal
- 03-02-2006 03-02-2006 00:00 - Gebarentaal-woordenboek op internet
- 01-02-2006 01-02-2006 00:00 - UCK, vereniging voor werkenden en studenten