UCK-site trekt in tweede helft 2006 ruim 25 procent meer bezoekers
De website van de Utrechtse Communicatiekring mag zich verheugen in een goeiende belangstelling van leden en niet-leden. Sinds januari 2006 werden 30.000 pagina’s van de site gelezen. De site trekt op drukke dagen zo’n 200 bezoekers. Gemiddeld bezoeken dagelijks ongeveer 85 mensen de site. In de eerste helft van 2006 lag dat aantal nog op 60.
De wie-is-wie-pagina's worden het meest bekeken (15.000 keer in 2006). De wie-is-wie-pagina van Koen van Tankeren en Geertjan Benus worden het vaakst aangeklikt.
Na de wie-is-wie-pagina's wordt de homepage het meest bekeken (13.322 keer in 2006). Ook de vacatures trekken veel bezoek (6.700 keer in 2006). Ieder lid kan gratis en onbeperkt vacatures plaatsen.
De UCK-site wordt veel bezocht via de www.communicatieadvies.startpagina.nl en via Google en andere zoekmachines. Dit bezoek is over het algemeen van niet-leden. Het bereik van de UCK-site is dus veel breder dan alleen de 250 UCK-leden.