UCK te gast bij de NOS
NOS is de grootste nieuwsorganisatie in Nederland. Via TV, radio, internet, social media biedt de NOS real time onafhankelijke verslaggeving op het gebied van nieuws, sport en (inter)nationale evenementen. Op donderdag 25 april zijn we te gast bij de NOS waar hoofd marketing & communicatie Youssef Eddini met ons het gesprek aangaat over het merk NOS.
NOS is een fantastisch merk, waar een hele generatie Nederlanders mee is opgegroeid. Maar hoe zorg je er voor dat de NOS met de tijd meegaat en ook jongeren voldoende aan blijft spreken? Naast Radio en TV is de NOS ook zeer actief op nieuwe media. Toch hebben veel meer Nederlanders de Nu.nl applicatie op de smart phone of tablet, en niet de meer geavanceerde NOS applicatie. Zijn de NOS nieuws anchors al actief op social media, welk communicatiebeleid wordt er op gevoerd en hoe pakt NOS de monitoring in social media aan? Youssef Eddini schetst ons de ontwikkeling van communicatieafdeling van de NOS en gaat graag met de UCK leden het gesprek aan over merk, merkbeleving en imago.
Deze bijeenkomst is uitsluitend voor UCK-leden toegankelijk, niet voor introducees. Voor de bijeenkomst zijn 70 plaatsen beschikbaar, wees er snel bij, maar meld je alleen aan als je ook zeker weet dat je er bij kunt zijn! In verband met het veiligheidsbeleid van de NOS geven we de namen van de deelnemers vooraf aan de NOS door. Dat betekent dat we jouw inschrijving uiterlijk dinsdag 23 april nodig hebben.
De NOS is goed bereikbaar per trein. Als je met de auto komt, kun je op de parkeerplaats bij het NOS gebouw parkeren.
Programma
Let op we starten al om 19.00!
Programma:
19.00u Ontvangst met koffie/thee
19.30u Merk, merkbeleving en imago NOS door Youssef Eddini, hoofd Marketing en Communicatie NOS. Een interactieve presentatie.
21.00u Netwerkborrel
21.30u Einde