Masterclass Online PR en Reputatiemanagement
Masterclass volgeboekt, reservelijst vol- Het nieuws van de dag wordt tegenwoordig niet meer alleen door traditionele media bepaald. De online media krijgen steeds meer invloed. Ook op je eigen bedrijfspositionering. Gebruik je deze nieuwe doelgroep bij het positioneren van je PR-boodschap? Weet je wel wat er over je merk, bedrijf of dienst “geblogd” of “getwitterd” wordt? En wat voor gevolgen dat heeft voor je online positionering?
In deze masterclass krijgen we inzicht in hoe we ‘PR 2.0’ kunnen inzetten. Trends en ontwikkelingen passeren de revue, onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk. Ruud Kessels en Linda Hofman gaan tijdens deze sessie de dialoog met ons aan over dit onderwerp. De masterclass biedt concrete handvatten om nog succesvoller PR te kunnen bedrijven in de 21e eeuw.
Deelnemers die voor 7 juli voor dezelfde masterclass op de reservelijst stonden, hebben voorrang gekregen bij de inschrijving voor 24 augustus.
Ruud Kessels – Bex*online strategie
Ruud Kessels maakte zijn eerste interactieve productie tijdens zijn studie op een heuse Commodore Amiga computer. Dat dit het begin zou zijn van een carrière in de online communicatie kon hij toen nog niet vermoeden. Na een loopbaan van zeven jaar in televisieland startte Ruud in 2002 zijn eigen eenmanszaak als online communicatieadviseur. Tijdens zijn interim periode als senior online communicatieadviseur bij TNT Post leerde hij Bex*communicatie kennen. Sinds januari 2009 is Ruud als teamleider verantwoordelijk voor de business unit Bex*online strategie en werkt voor onder andere Sdu Uitgeverijen, gemeente Tilburg, Rabobank en TNT Post.
Linda Hofman – Bex*communicatie
In 2006 haalde Linda Hofman samen met Mentos de twee mannen van Eepybird.com voor het eerst naar Nederland en België om hun befaamde Mentos-cola fontein (bekend van Youtube) live aan de media te tonen. Met haar achtergrond in de levensmiddelentechnologie en communicatiewetenschap is ze als een vis in het water in het team Food&Consumer lifestyle. Online communicatie vormt voor Linda altijd onderdeel van de strategie om een merk zoveel mogelijk positief in de publiciteit te krijgen.
Programma maandag 24 augustus
18.00u - Maaltijd
18.45u - Start Masterclass
19.30u - Pauze
19.45u - Vervolg Masterclass
20.45u - Afsluitende borrel
Kosten deelname aan deze UCK Masterclass bedragen € 15,- (incl. maaltijd/dranken). Dit bedrag wordt bij aanmelding automatisch afgeschreven. Bij afmelding na 17 augustus is teruggave van deelnamekosten niet meer mogelijk.
Vanwege een beperkt aantal plaatsen (25) zijn de UCK-masterclasses in eerste instantie alleen voor leden. Dit aantal is helaas al bereikt, dus de inschrijving is gesloten. Ook de reservelijst is inmiddels vol.
Locatie: Ganzenmarkt 6, 3500 AV, Utrecht