Grijze muis of goeroe?
Hoe krijg je èn houd je IT professionals in een overspannen markt? Met andere woorden: hoe werkt arbeidsmarktcommunicatie in deze snelle branche? En hoe werf je mensen met passie op een creatieve manier, ook al is je naamsbekendheid laag en kloppen de associaties bij je merk niet? Lindy Dragstra van Inter Access geeft vrijdag 9 november antwoord op deze vragen, tijdens een bijeenkomst van USG Capacity en de Utrechtse Communicatiekring.
In deze presentatie krijg je een beeld van de arbeidsmarktcommunicatie bij Inter Access, een middelgrote IT-dienstverlener. Van positionering en branding tot creatieve mediakeuze en – planning.
Lindy Dagstra kreeg een moeilijke opdracht voor haar kiezen en had daarbij de beschikking over een beperkt budget. Maar juist daardoor werd de creativiteit geprikkeld om zo de concurrentie aan te gaan met grote jongens in de branche.
Inter Access maakt gebruik van Joost, een virtuele goeroe. Zodra je de site opent, stelt Joost je een prikkelende vraag of legt je een stelling voor. Ook kun je via Joost je carrièrepotentieel testen met natuurlijk als doel dat je solliciteert bij Inter Access. Maar verrassend genoeg bestaat Joost ook in het echte leven! Hoe dat zit vertelt Lindy ons op 9 november.
Programma:
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Welkomstwoord Eugenie van Leusen, regiomanager USG Capacity
15.15 uur Presentatie Lindy Dragstra, manager Corporate Marketing en Communicatie Inter Access
16.15 uur Netwerkborrel
De bijeenkomst vindt plaats bij USG Capacity, Weg der Verenigde Naties 1, 3527 KT Utrecht.
Aanmelden: Je kunt je tot en met 6 november aanmelden via onderstaande button. Meld je aub tijdig aan omdat er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is. Introducës zijn ook welkom. Bij aanmelding rekenen we op je komst!
Met vriendelijke groet,
Eugenie van Leusen (USG Capacity) en Koen van Tankeren (UCK)